opublikowano dnia 4 grudnia 2024

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI 

Wykonanie ogrodzenia i chodnika budynku przy ul. Dąbrowskiego 13 w Giżycku

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych w zakresie Wykonania ogrodzenia i chodnika budynku przy ul. Dąbrowskiego 13 zgodnie z zakresem prac stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.

Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3
bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia
1612-2024 wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Dąbrowskiego 13

Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.

Zakres prac:

1. Wykonanie chodnika od strony podwórka

– rozbiórka istniejącego chodnika,

– wykonanie nowej podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem – 20cm

– wykonanie warstwy podsypki piaskowej – 5cm

– ułożenie kostki typu ‘fala’ o gr. 8cm

– zakres pokazany na mapie sytuacyjnej

– chodnik o szer. 2,1m

2.Wykonanie ogrodzenia od strony ul. Dąbrowskiego

– zakres wskazany na mapie sytuacyjnej długość ok. 21,3mb

– ogrodzenie o wysokości 1,0m

– wygląd analogiczny jak pokazano w załączniku

Prace będą wykonywane pod nadzorem archeologicznym.

Informacje dodatkowe:

  1. Oferta powinna zawierać:cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych.
  2. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
  3. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
  4. Do obowiązku Wykonawcy należy ustalenie szczegółowego zakresu prac. Zaleca się aby oferent odwiedził i zbadał miejsce robót i jego otoczenia oraz pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszystkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na realizację; koszt takiej wizyty ponosi oferent. Załączone wartości są jedynie materiałami pomocniczymi, które powinny być pomocne w przygotowaniu oferty; oferent winien skorygować podane przedmiary przed złożeniem oferty.
  5. Oferent powinien zapewnić sobie dostęp do wody i prądu we własnym zakresie.