opublikowano dnia 29 stycznia 2025
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wymiana 1 pionu kanalizacyjnego w obrębie lokalu nr 21, 23, 25, 27, 29 oraz w piwnicy budynku przy ul. Królowej Jadwigi 21 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych w zakresie Wymiana pionu kanalizacyjnego w obrębie lokalu nr 21, 23, 25, 27, 29 oraz w piwnicy zgodnie z zakresem prac przedstawionym poniżej.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia
05–02-2025 r. do godz. 12.00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Królowej Jadwigi 21.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac w pojedynczej klatce:
1. Wymiana 1 pionu kanalizacyjnego PVC i żeliwnego na pion PVC o Ф=110mm przechodzącego przez lokalu nr 21, 23, 25, 27, 29 oraz piwnicę. Łączna długość pionu ok 15,80m.
2. Przedmiotowy pion należy wymienić od poziomu posadzki piwnicy (dodatkowo należy wymienić rewizję) do poziomu sufitu ostatniej kondygnacji (wymieniany pion należy połączyć z istniejącą wywiewką PVC).
3. Na każdej kondygnacji należy przewidzieć wymianę trójnika Ф=110mm oraz trójnika Ф=50mm wraz z podłączeniem do nich istniejących instalacji lokalowych. Wykonawca winien uzupełnić otwory w stropach powstałe podczas wymiany pionu.
4. W związku z wymianą pionu należy uwzględnić wyburzenie lub demontaż zabudów pionu (cegła, płyty gipsowo-kartonowe itp.)
5. Utylizacja odpadów i uprzątnięcie po pracach.
W załączeniu zdjęcia.
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac .
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.
-
Wykonawca w ofercie ma obowiązek określenia okresu gwarancji oraz orientacyjny termin realizacji zadania.