opublikowano dnia 14 lutego 2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wymiana części instalacji sanitarnej na odcinku od studni do budynku przy ul. Dąbrowskiego 9 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie wymiany części instalacji sanitarnej zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.
Oferty należy składać listownie lub w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 28–02-2023r. do godz. 1200 .
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Dąbrowskiego 9.
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac:
Wymiana części instalacji sanitarnej na odcinku między studnią, a przejściem do budynku
– demontaż uszkodzonej instalacji
– umieszczenie nowego odcinka instalacji między studnią i budynkiem wraz z podbudową
– naprawa uszkodzeń ściany budynku w miejscu przejścia instalacji
– wykonanie nowego przejścia instalacji przez ścianę w tulei osłonowej stalowej wraz z uszczelnieniem
– zakotwienie żeliwnej podstawy wyłazu studni kanalizacyjnej
– odtworzenie opaski w miejscu zapadnięcia się gruntu (kostka wraz podbudową)
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych w rozbiciu na zadania zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.
-
Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
-
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
-
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
-
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
-
Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.
-
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną.