opublikowano dnia 2 grudnia 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wymiana części wkładu kominowego wraz z podłączeniem do lokalu nr 5 w budynku przy ul. Warszawska 24 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie Wymiana części wkładu kominowego wraz z podłączeniem do lokalu nr 5 w budynku przy ul. Warszawska 24 w Giżycku” zgodnie z zakresem poniżej.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 04–12-2024r. do godz. 1200.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Warszawska 24.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuje:
- Wymiana części wkładu kominowego:– demontaż istniejącego wkładu kominowego na odcinku między lokalem nr 5 a wylotem komina w przewodzie nr 23
– montaż trójnika w istniejącym wkładzie umożliwiającego podłączenie pieca w lokalu nr 5
– montaż nowego wkładu żaroodpornego między lokalem nr 5 a górą komina
- Uprzątnięcie po robotach i utylizacja odpadów.
- Opinia kominiarska o poprawności wykonania robót.
W załączeniu szkic kominów oraz opinia kominiarska
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac.
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac.
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji wraz z wymaganymi pozwoleniami i uzgodnieniami.