opublikowano dnia 23 kwietnia 2025

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI

Wymiana drzwi wejściowych do 1 klatki budynku przy ul. Nowowiejska 29 w Giżycku

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie wymianę drzwi wejściowych do budynku zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.

Oferty należy składać listownie lub w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 0505-2025 r. do godz. 1200 .

Wyboru oferty dokona Prezes Zarządu GTBS Sp. z o.o. w Giżycku
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.

Zakres prac:

  1. Wymiana 1 szt. drzwi wejściowych pierwszej klatki do budynku:

    – nowe drzwi muszą zachowywać szerokość i wysokość w świetle przejścia co drzwi istniejące oraz zachować istniejący kierunek ich otwierania,

    – drzwi wyposażone w trzy zawiasy

    stolarka pełna bez szklenia w kolorze analogicznym do istniejących,

    – montaż odbojnicy i stopki,

    klamka od strony wewnętrznej, gałka od strony zewnętrznej,

    – drzwi należy wyposażyć w elektrozaczep oraz dokonać podłączenia do instalacji domofonowej,

    – drzwi wyposażone we wkładkę z 10szt. kluczy

    – montaż samozamykacza,

    – należy uwzględnić odtworzenie tynków w miejscu prowadzonych prac

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.

  2. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.

  3. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

  4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.

  5. Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.

  6. Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.

  7. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały

 

pobierz Pliki