opublikowano dnia 23 kwietnia 2025
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wymiana drzwi wejściowych do 1 klatki budynku przy ul. Nowowiejska 29 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie wymianę drzwi wejściowych do budynku zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.
Oferty należy składać listownie lub w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 05–05-2025 r. do godz. 1200 .
Wyboru oferty dokona Prezes Zarządu GTBS Sp. z o.o. w Giżycku
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac:
-
Wymiana 1 szt. drzwi wejściowych pierwszej klatki do budynku:
– nowe drzwi muszą zachowywać szerokość i wysokość w świetle przejścia co drzwi istniejące oraz zachować istniejący kierunek ich otwierania,
– drzwi wyposażone w trzy zawiasy
– stolarka pełna bez szklenia w kolorze analogicznym do istniejących,
– montaż odbojnicy i stopki,
– klamka od strony wewnętrznej, gałka od strony zewnętrznej,
– drzwi należy wyposażyć w elektrozaczep oraz dokonać podłączenia do instalacji domofonowej,
– drzwi wyposażone we wkładkę z 10szt. kluczy
– montaż samozamykacza,
– należy uwzględnić odtworzenie tynków w miejscu prowadzonych prac
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.
-
Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
-
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
-
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
-
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
-
Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały