opublikowano dnia 16 maja 2025
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wymiana drzwi wejściowych do budynku przy ul. Warszawska 15 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie wymianę drzwi wejściowych do budynku od strony podwórka zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.
Oferty należy składać listownie lub w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 23–05-2025 r. do godz. 1200 .
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Warszawska 15.
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac:
-
Wymiana drzwi wejściowych do budynku:
– szerokość całkowita w świetle otworu – ok. 86cm,
– wysokość całkowita w świetle otworu – ok. 170 cm,
– skrzydło główne – szerokość przejścia w świetle ościeżnicy nie mniejsze niż obecne,
– ze szkleniem ( analogicznie do przykładowego zdjęcia ),
– montaż odbojnicy i stopki na klatce schodowej,
– drzwi metalowe w kolorze brązowym (analogicznie do przykładowego zdjęcia),
– klamka od strony wewnętrznej, gałka od strony zewnętrznej,
– drzwi dostosowane do montażu domofonu w przyszłości (powinny zawierać odpowiednie wycięcia),
– montaż samozamykacza,
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.
-
Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
-
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
-
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
-
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
-
Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały