opublikowano dnia 23 kwietnia 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej na klatce schodowej w budynku przy ul. Nowowiejskiej 31 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej na klatkach schodowych . zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 07–05-2023r. do godz. 1200.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Nowowiejska 31.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuje:
Wymiana instalacji elektrycznej na klatce schodowej:
– wymiana instalacji WLZ na klatce schodowej wraz z bruzdowaniem (do tablic włącznie, bez zabezpieczeń w lokalach)
– wymiana instalacji oświetleniowej (230V) oraz starych opraw oświetleniowych na klatce wraz instalacją (lampy LED z czujnikiem ruchu)
– montaż szafek i tablic licznikowych i rozdzielni głównej
– montaż wyłącznika ppoż i głównego wyłącznika prądu
– likwidacja nieużuwanych punktów,
– zaślepienie starych puszek,
– uzupełnienie tynków w miejscach bruzd i włączników
– wykonanie pomiarów instalacji WLZ i dokumentacji do ZE, oplombowanie liczników
Wymiana instalacji oświetleniowej w piwnicy (LED, 230V):
– wymiana instalacji oświetleniowej oraz opraw na korytarzu piwnicznym – 1 szt. (na włącznik),
– wymiana instalacji oświetleniowej oraz opraw w komórkach lokatorskich – 6 szt. (na włącznik)
– wymiana instalacji oświetleniowej oraz opraw w pomieszczeniu wodomierza 1 szt. na włącznik
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac oraz okres gwarancji na wykonane prace.