opublikowano dnia 21 marca 2023

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI 

Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynku przy ul. Smętka 1 w Giżycku

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany instalacji WLZ
i ADM
budynku  zgodnie z zakresem stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.

Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3
bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia
05-04-2023 r. do godz. 12.00.

Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Smętka 1.

Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.

Zakres prac obejmuję:

  1. Wymiana instalacji oświetleniowej w komórkach lokatorskich piwnicy z wymianą opraw (oprawy na żarówki) i włączników. Instalacja w piwnicy 24V.

  2. Wymiana instalacji oświetleniowej piwnicy z pozostawieniem przebudowanej instalacji
    i opraw oświetleniowych w częściach wspólnych.

  3. Wymiana instalacji ADM i WLZ na klatkach schodowych i strychach: pozostawienie istniejących opraw oświetleniowych, wymiana oświetlenia strychów (2 punkty świetlne w jednym strychu i jeden punkt w drugim strychu z włącznikami).

  4. Wymiana instalacji oświetlenia zewnętrznego 2 klatki z pozostawieniem istniejącej oprawy.

  5. Wymiana tablic głównych, licznikowych i administracyjnych wraz z wymianą szafek.

  6. Wykonanie instalacji między licznikiem a lokalem, montaż tablicy TM wraz
    z zabezpieczeniami i połączenie instalacji remontowanej z istniejącą w lokalu.

  7. Wykonanie wyłącznika głównego instalacji elektrycznej budynku

  8. Montaż wyłączników p.poż

  9. Tynkowanie bruzd

  10. Wykonanie pomiarów nowo wykonanej instalacji elektrycznej

  11. Uzgodnienie i przekazanie robót do Zakładu Energetycznego wraz z oplombowaniem urządzeń.

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.

  2. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia

  3. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych

  4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej

  5. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.

  6. Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.

  7. Wykonawca w ofercie określi okres gwarancji.