opublikowano dnia 14 listopada 2025
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wymiana okienek strychowych (3szt.) w budynku przy ul. Gdańskiej 23 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie wymiana 3 okienek strychowych zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 21–11-2025 do godz. 1200 .
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Gdańska 23.
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac:
– wymiana 3 okna strychowego półokrągłego ze szprosem pionowym, o wymiarach 85×30 [cm] na okna plastikowe, uchylne z możliwością całkowitego rozwarcia
– U<1,3 W/m2K
– uszczelnienie połączenia okna z istniejącym parapetem
– utylizacja starego okna i uprzątnięcie po pracach
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych w rozbiciu na zadania i warianty zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.
-
Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
-
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
-
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
-
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
-
Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały