opublikowano dnia 21 kwietnia 2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Zakup i montaż domofonów w budynku przy ul. Konarskiego 1 Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie zakupu i montażu domofonów oraz wykonanie nowej instalacji w przypadku konieczności wymiany instalacji istniejącej w budynku przy ul. Konarskiego 1 w Giżycku zgodnie z zakresem.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 12–04-2023r. do godz. 1200.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Konarskiego 1.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuje:
– wykonanie instalacji domofonowej (jeśli będzie to konieczne)
– montaż cyfrowej kasety domofonowej (2szt.)
– montaż zasilacza (2 szt.)
– montaż unifonów (11 szt.)
– kodowanie transponderów (26szt.)
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac oraz okres gwarancji na wykonane prace.