opublikowano dnia 9 marca 2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Zakup i montaż domofonów w budynku przy ul. Olsztyńska 13 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie zakupu i montażu domofonów oraz wykonanie nowej instalacji w przypadku konieczności wymiany instalacji istniejącej w budynku przy ul. Olsztyńskiej 13 w Giżycku. zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 24–03-2023r. do godz. 1200.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Olsztyńska 13.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuje:
– wykonanie instalacji domofonowej (jeśli będzie to konieczne)
– montaż cyfrowej kasety domofonowej (1szt.)
– montaż zasilacza (1 szt.)
– montaż unifonów (8 szt.)
– kodowanie transponderów (16szt.)
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac oraz okres gwarancji na wykonane prace.