opublikowano dnia 11 września 2024

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI

Zakup i montaż domofonów w budynku przy ul. Warszawskiej 11 w Giżycku

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie zakupu i montażu domofonów w budynku przy ul. Warszawskiej 11 w Giżycku. zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.

Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3
bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 1909-2024r. do godz. 1200.

Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Warszawska 11.

Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.

Zakres prac obejmuje:

montaż cyfrowej kasety domofonowej (1szt.) z możliwością otwarcia kodem poszczególnego lokalu (wykonawca zaprogramuje dodatkowy administracyjny kod dostępu )

montaż zasilacza (1 szt.)

– montaż unifonów (4 szt.)

kodowanie transponderów (10szt.)

sprawdzenie elektrozaczepów i w przypadku ich niesprawności należy przewidzieć w wycenie ich wymianę

zweryfikowanie istniejącej instalacji domofonowej podtynkowej, a w przypadku jej niesprawności lub braku możliwości wykorzystania do domofonów w systemie cyfrowym uwzględnić w wycenie jej wymianę

 

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.

  2. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
  3. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
  4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
  5. Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac oraz okres gwarancji na wykonane prace.