opublikowano dnia 11 września 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Zakup i montaż domofonów w budynku przy ul. Warszawskiej 11 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie zakupu i montażu domofonów w budynku przy ul. Warszawskiej 11 w Giżycku. zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 19–09-2024r. do godz. 1200.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Warszawska 11.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuje:
– montaż cyfrowej kasety domofonowej (1szt.) z możliwością otwarcia kodem poszczególnego lokalu (wykonawca zaprogramuje dodatkowy administracyjny kod dostępu )
– montaż zasilacza (1 szt.)
– montaż unifonów (4 szt.)
– kodowanie transponderów (10szt.)
– sprawdzenie elektrozaczepów i w przypadku ich niesprawności należy przewidzieć w wycenie ich wymianę
– zweryfikowanie istniejącej instalacji domofonowej podtynkowej, a w przypadku jej niesprawności lub braku możliwości wykorzystania do domofonów w systemie cyfrowym uwzględnić w wycenie jej wymianę
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac oraz okres gwarancji na wykonane prace.