opublikowano dnia 20 maja 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Zakup i montaż domofonów wraz z instalacją oraz wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej na klatkach schodowych w budynku przy ul. Nowowiejskiej 12 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie zakup i montaż domofonów wraz z instalacją oraz wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej na klatkach schodowych . zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 03–05-2024r. do godz. 1200.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Nowowiejska 12.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuje:
Zadanie 1: Wymiana instalacji domofonowej:
– wykonanie instalacji domofonowej (2 klatki)
– montaż cyfrowej kasety domofonowej (2szt.)
– montaż zasilacza (2 szt.)
– montaż unifonów (12 szt.)
– kodowanie transponderów (24szt.)
Zadanie 2: Wymiana instalacji elektrycznej:
– wymiana instalacji WLZ na klatkach schodowych
– wymiana oświetlenia na klatkach wraz instalacją (lampy z czujnikiem ruchu 2x5szt)
– montaż lamp zmierzchowych LED przed wejściami do klatek wraz z instalacją (2szt.)
– montaż lamp na strychu wraz z instalacją (2x2szt.)
– przeniesienie wszystkich skrzynek licznikowych w miejsce uzgodnione ze wspólnotą
– montaż włączników ppoż
– montaż instalacji wraz z podłączeniem jej do istniejących zabezpieczeń w lokalach
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac oraz okres gwarancji na wykonane prace.