opublikowano dnia 12 grudnia 2022
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wykonanie opaski i schodów przy budynku przy ul. Pionierskiej 3 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie opaski i schodów zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl. w terminie do dnia
23–12-2022 r. do godz. 10.00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Pionierska 3
Administrator Sp. z o. o. w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac:
Wykonanie opaski i schodów wg załącznika graficznego i poniższego zakresu
Zakres robót obejmuje:
1) Opaska:
– rozebranie istniejącej opaski betonowej przy budynku.
– wykonanie nowej opaski przy budynku szerokości 80 i 40 cm z płytki betonowej z wierzchnią warstwą z kamienia naturalnego (w nawiązaniu do istniejących schodów w elewacji południowej) + obrzeże
-
warstwa ścieralna z płytki betonowej z wierzchnią warstwą z kamienia naturalnego
-
podsypka z cementowo – piaskowa 1:4 – gr. 5cm
-
podbudowa z pospółki – gr. 10cm
-
obrzeża betonowe 6x20x100 cm w kolorze szarym
-
opaskę wykonać z 2% spadkiem
– w opasce należy uwzględnić korytka odprowadzające wodę w miejscu rur spustowych
2) schody do piwnicy:
– rozebranie istniejących schodów betonowych przy budynku.
– wykonanie nowych schodów z płytki betonowej z wierzchnią warstwą z kamienia naturalnego (w nawiązaniu do istniejących schodów w elewacji południowej
– uprzątnięcie po wykonanych pracach, utylizacja odpadów i odsianie trawy
Informacje szczegółowe:
1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych.
2. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
5. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.