opublikowano dnia 21 marca 2023
ROZEZNANIE CENOWE Z OPCJĄ ZAWARCIA UMOWY
na wykonanie zadania
„Sporządzenie świadectw charakterystyk energetycznych budynków mieszkalnych i użytkowych należących do Gminy Miejskiej Giżycko ”
Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych – zamówienie publiczne do kwoty 130 000 zł (art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp)
- Złożenie oferty nie rodzi po stronie Oferenta roszczenia o zawarcie umowy;
- Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
- Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę w sytuacji, gdy cena przedstawiona w najkorzystniejszej ofercie mieści się w kwocie, którą Gmina Miejska Giżycko może przeznaczyć na realizację zadania
Zamawiający: Administrator Sp. z o. o. w Giżycku działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Giżycko
Adres zamawiającego: 11-500 Giżycko, ul. Pocztowa 3,
Telefon (87) 428 25 80
e-mail: admkomunalny@wp.pl
Strona internetowa: www.administrator-gizycko.pl
Osoba do kontaktów: Katarzyna Dubowska, e-mail: admkomunalny@wp.pl
Patryk Kobielski, e-mail: admtechniczny245@wp.pl
1. Cel ogłoszenia:
Celem ogłoszenia jest ustalenie wartości przedmiotu zamówienia określonego w pkt 2, która powinna być ustalona przez oferentów z największą możliwą starannością, tak by mogła stanowić ofertę wykonania zamówienia za oferowaną cenę. Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę w sytuacji, gdy cena przedstawiona w najkorzystniejszej ofercie mieści się w kwocie, którą Administrator może przeznaczyć na realizację zadania.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia wykonanie usług w zakresie wykonywania świadectw charakterystyki energetycznej dla nieruchomości stanowiących lokale mieszkalne i użytkowe należące do Gminy Miejskiej Giżycko wg. załącznika nr 1.
Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia powinien być wykonywany zgodnie z zasadami określonymi w:
-rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej z dnia 27 lutego 2015 r. (Dz.U.2019.1829 z późn. zm.).
– ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. 2021 poz. 497 z późn. zm.)
– ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 1994 Nr 89 poz. 414 z późn. zm.)
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Administratora Sp. z o.o. świadectwa charakterystyki energetycznej budynków formie papierowej – opatrzone numerem nadanym w centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków oraz podpisem osobistym osoby uprawnionej
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
- Oferta powinna być złożona na formularzu przygotowanym przez Zamawiającego – Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Oferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta.
4. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny:
- Kryteria oceny i wyboru oferty: cena – 100 % :
5. Termin realizacji zamówienia:
- Wymagany termin wykonania 2 miesiące od daty zawarcia umowy.
6. Miejsce i forma składania ofert:
Ofertę w wersji elektronicznej należy przesłać na adres e-mail: admkomunalny@wp.pl lub dostarczyć/wysłać wersję papierową do pokoju 8 na adres: Administrator Sp. z o. o. w Giżycku, ul. Pocztowa 3; 11-500 Giżycko w terminie do 5 kwietnia 2023r. do godz. 10.00.
Oferta powinna zawierać opis „Oferta – Sporządzenie świadectw charakterystyk energetycznych budynków mieszkalnych i użytkowych należących do Gminy Miejskiej Giżycko”
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Otwarcie ofert nastąpi 5 kwietnia 2023r. o godz. 10:10 w pokoju 8 w Administratorze Sp. z o. o. w Giżycku (ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko).
7.Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia:
-
W przypadku wybrania wykonawcy i zamiaru zawarcia umowy informacja zostanie dostarczona/wysłana niezwłocznie.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
-
odwołania rozeznania cenowego z opcją zawarcia umowy i unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
-
zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.administrator-gizycko.pl oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego. W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną, może wydłużyć termin do złożenia oferty,
-
zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
-
zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
-
żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
-
wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników,