opublikowano dnia 16 lutego 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Projekt wymiany przepompowni instalacji odwodnienia oraz wymiany części instalacji odprowadzającej wody opadowe budynków przy ul. Żeglarska 2, 4, 6 i Kolejowa 22A w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie projektu wymiany przepompowni instalacji odwodnienia oraz części instalacji odprowadzającej wody opadowe zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 01.03.2024r. do godz. 1200.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Żeglarska 2, 4, 6 oraz Kolejowa 22A.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuję:
- Przeprowadzenie wizji lokalnej w celu wykonania wszelkich niezbędnych badań i pomiarów wraz z inwentaryzacją.
- Sporządzenie dokumentacji projektowej przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami bez ograniczeń wraz z uzyskaniem wymaganych pozwoleń i uzgodnień (jeśli wymagane) w zakresie:
– analiza gruntowo-wodna możliwości zmiany wielkości przepompowni oraz jej lokalizacji uwzględniająca istniejącą sieć drenarską
– inwentaryzacja i analiza sieci drenarskiej wokół budynku Kolejowa 22A pod względem zmiany jej poziomu posadowienia
– inwentaryzacja i analiza podłączeń kanalizacji wód deszczowych do sieci drenarskiej
– Wymiany istniejącej studni przepompowni na nową posiadającą prowadnice umożliwiające bezkolizyjne wyciąganie pomp w przypadku ich awarii lub prac serwisowych. Studnia wyposażona w stopnie wyłazowe.
– Montaż urządzeń przepompowni w układzie dwóch pomp w studni wraz połączeniem ich z istniejącym sterowaniem. W przypadku braku możliwości wykorzystania istniejącego sterowania pomp należy wykonać nowe dające możliwość automatyczną naprzemienną pracę urządzeń oraz pracę wskazanego jednego urządzenia. Nowe pompy muszą posiadać charakterystykę i parametry pracy nie gorsze niż zdemontowane pompy MS1 – 54.
– Montaż instalacji w przepompowni wraz połączeniem jej z sieciami istniejącymi.
– Odtworzenie nawierzchni wjazdu do garaży podziemnych.
– Wykonanie nowej podbudowy wraz z odtworzeniem nawierzchni z kostki betonowej pochylni przy budynku znajdującej się w sąsiedztwie istniejącej przepompowni. Dodatkowo należy uwzględnić wymianę odprowadzenia wód opadowych z rur spustowych i wpustu posadzkowego znajdujących się na terenie przedmiotowej pochylni.
– Ze względu na wysoki poziom wód gruntowych należy przewidzieć prowadzenie prac w osnowie igłofiltrów.
- Sporządzenie przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego prac budowlanych na podstawie obowiązujących cen Sekocenbud w wersji papierowej i edytowalnej (ath).
W załączeniu zdjęcie studni oraz jej lokalizacja, archiwalny projekt przepompowni, badani gruntowe, mapa oraz notatka architekta wraz z aktualizacją rys. 3 (przekroje) i mapa geodezyjną sieci drenarskiej (dwg).
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac oraz okres udzielonej gwarancji.
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji wraz z wymaganymi pozwoleniami i uzgodnieniami.